ایده هایی در دکوراسیون خانه برای فصل پاییز

[ad_1]

نحوه چیدمان پاییزی خانه, ایده های پاییزی خانه

ترکیبی از وسایلی که باعث می شوند خانه گرم و دنج به نظر برسد، برای فصل پاییز مناسب است

ترکیبی از دکوراسیون و وسایلی که باعث می شوند خانه گرم و دنج به نظر برسد، برای فصل پاییز مناسب است. می توانید دکوراسیون خود را با الهام از فصل پاییز ایجاد کنید و از ابزارها و چیزهایی مانند مخروط های کاج و برگ های رنگارنگ که در طبیعت یافت می شوند، استفاده کنید. این دکوراسیون می تواند به فضای خسته کننده، شور و نشاط ببخشد.

 

دکوراسیون پاییزی,ایده برای دکوراسیون پاییزی

با تزیین دیوار با الهام از فصل پاییز، می توانیم مبلمان موجود و دکور اتاق را بهتر کنیم

دکوراسیون دیوار فصلی
یک راه آسان برای اینکه ظاهر خانه را متناسب با فصل درست کنیم، تزیین دیوار است. با تزیین دیوار با الهام از فصل پاییز، می توانیم مبلمان موجود و دکور اتاق را بهتر کنیم. تاج گل را خودتان با شاخه های توت درست کنید. گل های خشک و برگ ها را در یک پایه فوم قرار دهید. در اطراف تاج گل از روبان های نارنجی و طلایی استفاده کنید تا به اتاق طراوت بدهد. قفسه های دیواری، طاقچه ها، میز و بوفه مکان های ایده آلی برای قرار دادن شیشه های پر از مخروط کاج های طلایی رنگ شده هستند.

 

آشنایی با ایده های پاییزی, تزیین پاییزی خانه

برای اینکه یک میز خلاقانه پاییزی داشته باشید، از یک کدو تنبل به جای جعبه چوبی استفاده کنید

گل های پاییزی
گل ها فقط مخصوص فصل بهار و تابستان نیستند. رنگ های پاییزی را با گل های طبیعی یا مصنوعی به خانه خود بیاورید. در یک جعبه چوبی گل هایی که ساقه آنها را در یک فوم فرو کرده اید، برگ های مصنوعی پاییزی و رزهای قرمز و نارنجی و زرد بگذارید. اگر ترجیح می دهید از گل های تازه استفاده کنید، قبل از اینکه گل ها را درون فوم قرار دهید، فوم را در آب قرار دهید تا خیس بخورد. برای اینکه یک میز خلاقانه پاییزی داشته باشید، از یک کدو تنبل به جای جعبه چوبی استفاده کنید.

پارچه هایی با رنگ های پاییزی
برای اینکه در طول روزها و شب های سرد پاییزی به خانه خود گرما ببخشید، از تزیین اتاق با پارچه استفاده کنید. یک صندلی با رنگ خنثی را با پارچه های قرمز، نارنجی و شطرنجی زرد و سبز بپوشانید. از یک پتو با طرح های قرمز و نارنجی و طرحهای پاییزی استفاده کنید و کوسن های تابستانی خود را با کوسن هایی با طرح های کاج، برگ های پاییزی و سیب های قرمز و سبز، عوض کنید. اگر روی دیوار یک فضای بزرگ برای پر کردن دارید، آن را با یک لحاف با طرح برگ های پاییزی پرکنید. میز ناهار خوری را با یک رومیزی یا حصیر به شکل برگ بپوشانید.

 

ایده دکوراسیون پاییزی,دکوراسیون خانه برای فصل پاییز

شمعدان های چوبی با شمع های مخروطی به رنگ های پاییزی، به میز آشپزخانه ظاهری شیک می دهد

شمع های رنگارنگ
یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن دکوراسیون پاییزی، استفاده از شمع های تزیینی است. برای یک ظاهر هنرمندانه، در شمعدان های مکعبی، شمع های مکعبی به رنگ های طلایی، قهوه ای شکلاتی، نارنجی به رنگ کدو تنبل و قرمز به رنگ برگ های پاییزی قرار دهید. شمعدان های چوبی با شمع های مخروطی به رنگ های پاییزی، به میز آشپزخانه ظاهری شیک می دهد. اگر مهارت دارید، کدو تنبل های سفید و نارنجی کوچک را خالی کنید و داخل آنها شمع قرار دهید.

منابع : phow.ir

[ad_2]
لینک منبع

keyboard_arrow_up