بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی کوچک

با مهندسین معماری چهارباغ در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

همانطور که حتما مطلع هستید این روزها واحد آپارتمان های مسکونی از مساحت بسیار کمتری نسبت به خانه ها و آپارتمان های قدیمی بخصوص خانه های حیاط دار برخوردار هستند. در چنین شرایطی معمولا از محیط هایی که کمتر در دید هستند گرفته می شود و به محیط های ضروری تر خانه مانند نشیمن و آشپزخانه داده می شود. سرویس بهداشتی و حمام یکی از این مکان ها است. برای دکوراسیون سرویس بهداشتی ترفندهایی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید به نتیجه ایی تضمین شده و مطلوب برسید بدون اینکه محدودیت فضا آزارتان بدهد. یکی از این نکات استفاده از آینه های بزرگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی است. بعنوان آینه بالا روشویی بدون توجه به سایز و کانتر روشویی، از آینه ای در حد امکان بزرگ استفاده کنید. این کار به طرز شگفت انگیزی سبب می شود فضا بزرگ تر به نظر برسد. آینه نه تنها فضا بلکه میزان نور و روشنایی موجود در فضا را دو برابر می کند.

نکته بعدی استفاده از تجهیزات شناور و بدون پایه است. در مورد توالت فرنگی و همچنین سینک روشویی کابینت دار که فضای زیادی را در بر می گیرند، می توانید در صورت تمایل بر وجودشان در سرویس بهداشتی از انواع شناور و بدون پایه که با تکیه بر دیوار نصب می شود استفاده کنید تا فضا بزرگ تر و دلبازتر جلوه کند. در دکوراسیون سرویس بهداشتی بهتر است تا جایی که می توانید از اشیا و عناصری با گوشه های گرد و نرم استفاده کنید. اشیای بیضی مانند معمولا جای زیادی اشغال می کنند اما بیشتر هم بچشم می آیند و به لحاظ روانی باعث کوچک جلوه کردن فضا می شود. هنگام انتخاب تجهیزات برای سرویس بهداشتی کوچک خود حتما گزینه هایی را انتخاب کنید که گوشه های گرد و نرم داشته باشد. اگر سرویس بهداشتی شما با حمام مشترک است بهتر است از پرده برای تفکیک این دو قسمت استفاده کنید. پرده جایگزین مناسبی برای دیوار حتی از نوع شیشه ایی می باشد.در این صورت مواقعی که نیاز به جداسازی دو قسمت از فضا نیست پرده را کنار بکشید و فضا را وسیع تر جلوه بدهید.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی های کوچک,دکوراسیون دستشویی های کوچک
بزرگ شدن سرویس بهداشتی,بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی

بزرگ شدن سرویس بهداشتی های کوچک

 

نکاتی برای سرویس بهداشتی های کوچک, طراحی سرویس بهداشتی های کوچک
بزرگ شدن سرویس بهداشتی های کوچک, دکوراسیون و چیدمان سرویس بهداشتی

بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی

 

دکوراسیون دستشویی های کوچک, نکاتی برای سرویس بهداشتی های کوچک
بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی, دکوراسیون سرویس بهداشتی های کوچک

بزرگ شدن سرویس بهداشتی های کوچک

 

دکوراسیون دستشویی های کوچک, نکاتی برای سرویس بهداشتی های کوچک
طراحی سرویس بهداشتی های کوچک, بزرگ شدن سرویس بهداشتی های کوچک

بزرگ شدن سرویس بهداشتی

 

بزرگ شدن سرویس بهداشتی,دکوراسیون و چیدمان سرویس بهداشتی
بزرگ شدن سرویس بهداشتی های کوچک,دکوراسیون سرویس بهداشتی های کوچک

دکوراسیون دستشویی های کوچک

 

بزرگ شدن سرویس بهداشتی,بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی

طراحی سرویس بهداشتی های کوچک

منبع : otag.ir

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

شرکت مهندسین معماری چهارباغ آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

keyboard_arrow_up