دکوراسیون آرامش بخش اتاق خواب

با مهندسین معماری چهارباغ در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

برای داشتن خوابی آسوده و راحت دکوراسیون اتاق شما باید چگونه باشد ؟

یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن خوابی آسوده و راحت چیدمان اتاق خواب است. تقریبا ۱/۳ عمرمان را در شمان خواب سپری می شود. و اما برای داشتن یک خواب راحت چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب باید چگونه باشد؟

 

۱- میزان روشنایی

اگر در خواب صبح مشکل دارید از پرده های ضخیم در اتاق خواب استفاده کنید. شما می توانید از آباژور و چراغ خواب در اتاق استفاده کنید. اما اگر به نور علاقه دارید بهتر است از پرده های خیلی ضخیم استفاده نکنید و صبح با روشن شدن هوا انرژی آن روز خود را چند برابر کنید.

 

دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون و تزیین اتاق خواب

اگر در خواب صبح مشکل دارید از پرده های ضخیم و آباژور در اتاق خواب استفاده کنید

 

۲- دمای مناسب

برای داشتن یک خواب آسوده دمای اتاق خواب شما باید بین ۱۸-۲۱ درجه باشد. با توجه به فصل های سال ما باید بتوانیم این دما را در اتاق حفظ کنیم. بدین منظور در فصل تابستان از دستگاه های خنک کننده استفاده کنیم. اما پیشنهاد ما به شما این است که تخت خواب خود را در جهتی قرار دهید که کولر یا سیستم خنک کننده بالای تخت شما قرار گیرد و در زمستان تخت شما جلوی شوفاژ قرار نگیرد.

 

دکوراسیون آرامش بخش اتاق خواب,شیوه تزیین اتاق خواب

برای داشتن یک خواب آسوده دمای اتاق خواب شما باید بین ۱۸-۲۱ درجه باشد

 

۳- مبلمان اتاق خواب

هنگام انتخاب مبلمان و تخت برای اتاق خواب سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید.اینکه قبل از خواب در محیطی آرام و دلباز قرار بگیرید باعث می شود خواب راحت تری داشته باشید. از طرح های نامتقارن در اتاق خواب اجتناب کنید. اگر اتاق لباس جداگانه ندارید، سعی کنید حتما  از کمدهای در بسته استفاده کنید.

 

تکنیک های چیدمان اتاق خواب,راهنمای چیدمان اتاق خواب

هنگام انتخاب مبلمان و تخت برای اتاق خواب سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید

 

۴- رنگ ها

در اتاق خواب از رنگ های روشن و ملایم استفاده کنید. از رنگ هایی مانند سبز، آبی و طوسی استفاده کنید. زیرا این رنگ ها باعث کاهش ضربان قلب شما می شوند و در نتیجه شما خواب راحتتری خواهید داشت. سعی کنید از اکسسوری های کمتری در اتاق خواب استفاده کنید.

 

اصول چیدمان اتاق خواب,نکته هایی برای طراحی اتاق خواب

در اتاق خواب از رنگ های روشن و ملایم استفاده کنید

 

منبع : varune.com


منبع:
http://www.beytoote.com/mode/decor/bedroom2-relaxation2-decoration1.html

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

شرکت مهندسین معماری چهارباغ آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

keyboard_arrow_up