دکوراسیون زمستانی خانه

با مهندسین معماری چهارباغ در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

 

چیدمان زمستانی خانه, چیدمان خانه در زمستان

دکوراسیون زمستانی خانه

با تغییر فصل و با شروع فصل سرما و کاهش درجه حرارت بهتر است بازتاب تغییرات این چرخه سالانه در دکوراسیون منزل نیز نمود داشته باشد زیرا سرما از عواملی است که بر دکوراسیون تاثیر می گذارد و تغییر دکوراسیون راهکاری طبیعی برای افزودن بعد زمان در دکوراسیون است علاوه بر آن دکوراسیون های فصلی اتاق های ما را به لحاظ بصری جالب نگه داشته و احساس سرما را از فضا دور می نماید و تنوع را به دکوراسیون اهدا کرده و این تغییرات علاوه بر زیبایی عملکرد را نیز افزایش می دهد.

چیدمان زمستانی خانه,چیدمان خانه در زمستان

سرما از عواملی است که بر دکوراسیون تاثیر می گذارد

معمولا در دکوراسیون جنبه های کارکردی و توجه به مد روز و زیبایی دو مسئله ی مجزا محسوب می شوند اما حتی با وجود تضاد، همیشه مهم است که هر گونه تغییراتی که در دکوراسیون انجام می شود به جنبه های کاربردی آن نیز توجه شود. در این صورت تغییرات فصلی، فضایی دنج و ترکیبی از راحتی و جذابیت بصری به همراه دارد به همین دلیل شروع فصل ها زمان خوبی برای تغییرات دکوراسیون و وارد نمودن نشانه ها و احساسات فصل جدید در دکوراسیون است.

راهکارهای زیبایی شناسی زیادی برای برجسته سازی فضاهای داخلی وجود دارد و یکی از راهکارهای بسیار خوب برای ایجاد تغییرات در فصل زمستان روشن کردن فضاست زیرا در ماه های بهار و تابستان، نور طبیعی به مراتب بیشتر است اما در زمستان به دلیل زود تاریک شدن هوا نیاز به نورپردازی در خانه بیشتر احساس می شود به خصوص در قسمت نشیمن که حوزه اصلی فعالیت و ارتباطات در منزل محسوب می شود تاریکی و یا کم نور بودن در دکوراسیون داخلی باعث کسالت می شود. برای این منظور می توانید از لامپ ها و روشنایی های آویز، دیواری و یا رومیزی استفاده نمایید.

طراحی خانه در زمستان, طراحی و چیدمان خانه در زمستان

هر گونه تغییراتی که در دکوراسیون انجام می شود به جنبه های کاربردی آن نیز توجه شود

همانطور که در فصل زمستان لباس های ما دارای لایه های بیشتر و گرمتر می شوند استفاده از پتو و ملحفه های گرم نیز در دکوراسیون به متعادل سازی فضا کمک زیادی کرده و احساس گرمتر شدن و ایجاد پوششی گرم در دکوراسیون ایجاد می کنند می توانید از پتوهای پشمی و ملحفه های بافتنی روی مبلمان و روی صندلی کنار شومینه استفاده کنید ضمن اینکه رنگ و الگوی خاصی را وارد فضا می کنید که در جهت تعادل بصری برای بهبود دکوراسیون می باشد.

دکوراسیون کاربردی در زمستان,تغییر دکوراسیون خانه در فصل زمستان

از پتوهای پشمی و ملحفه های بافتنی روی مبلمان و روی صندلی کنار شومینه استفاده کنید

استفاده از بالشتک ها و کوسن ها با طرح ها و رنگ های مختلف و به خصوص پارچه و خزهای زمستانی نیز در زمستان بهانه ای برای افزودن گرما و ایجاد هارمونی بین سایر اجزای دکوراسیون می باشد علاوه بر آن راحتی بیشتری را برای مبلمان ایجاد می کند برای استفاده از بالشتک ها در دکوراسیون زیاده روی نکنید و با چیدمان مناسب و با استفاده از ابعاد متنوع بالشتک ها در دکوراسیون فضا را متناسب با فصل زمستان چیدمان نمایید.

چیدمان خانه در زمستان, تغییر دکوراسیون خانه

برای استفاده از بالشتک ها در دکوراسیون زیاده روی نکنید

سرد بودن فضا در منزل نیز در زمستان موضوعی آزاردهنده محسوب می شود زیرا پا به طور مستقیم با کف در ارتباط است و در صورت وجود فرش علاوه بر افزودن هارمونی بین رنگ های دکوراسیون می توانید احساسی ناشی از خالی بودن فضا را نیز کاهش دهید و قدم گذاشتن بر روی کف زمین را به احساسی خوب تبدیل نمایید.

دکوراسیون و چیدمان زمستانی خانه,چیدمان زمستانی خانه

سرد بودن فضا در منزل نیز در زمستان موضوعی آزاردهنده محسوب می شود

در دکوراسیون فصل زمستان سعی کنید از پرده ها با لایه های ضخیم تر و یا چندلایه استفاده کنید زیرا مانند عایقی مانع ورود هوا به دکوراسیون می شود و گرمای بیشتری را در خانه نگه می دارد. از سوی دیگر پرده بر جنبه های زیبایی شناختی فضا بسیار تاثیرگذار است و مانند فرش می تواند به تم های رنگی دکوراسیون شکل داده و مانند یک نقطه کانونی بصری به دکوراسیون فضا جهت دهد.

دکوراسیون زمستانی خانه, طراحی خانه در زمستان

در دکوراسیون فصل زمستان سعی کنید از پرده ها با لایه های ضخیم تر و یا چندلایه استفاده کنید

منبع : decoboom.ir

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

شرکت مهندسین معماری چهارباغ آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

 

keyboard_arrow_up