دکور پاییزی خانه با عناصر طبیعی (2)

[ad_1]  

با مهندسین معماری چهارباغ در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :
 

پاییز بسیار نزدیک است و تا تغییر چهره طبیعت زیاد فاصله نداریم. رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و قهوه ای همه گیاهان و درختان را در بر می گیرند و زیبایی نقاشی‌گونه‌ای به آنها می بخشند که فقط در روزهای سرد پاییز دیده می شوند.

برترین ها: پاییز بسیار نزدیک است و تا تغییر چهره طبیعت زیاد فاصله نداریم. رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و قهوه ای همه گیاهان و درختان را در بر می گیرند و زیبایی نقاشی‌گونه‌ای به آنها می بخشند که فقط در روزهای سرد پاییز دیده می شوند. خوب است این تغییر شکل طبیعت را به خانه های خود نیز بیاوریم و زیبایی آنها لذت ببریم.

11. اشاره به فصل

برای اشاره به آمدن فصل پاییز، می توانید در بالای شومینه دو پوستر از تقویم دیواری که طرحی از پاییز دارند، نصب کنید. برای تزئین بیشتر این قسمت هم می توانید از انواع گلدان های کوچک، شاخه های خشکیده درختان، شمع و جاشمعی های زیبا و توپ های سبز هم استفاده کنید.

دکور پاییزی خانه با عناصر طبیعی (2)

12. گلدان های زیبای پاییزی

از انواع کدوهای زیبا، مثلا کدو حلوایی های شکل‌دار می توانید به عنوان گلدان در بالای شومینه یا تاقچه در خانه استفاده کنید. برای این منظور باید کدوهای سفت و کال انتخاب کنید که برای مدت بیشتری بمانند. سر کدوها را برش دهید، داخل آنها را خالی کنید و گل های زیبا و مورد علاقه خود را داخل آنها بگذارید. برای زیبایی بیشتر، بهتر است چند کدو در اندازه های مختلف انتخاب و بالا یا پایین همه آنها را با یک شکل واحد نقاشی کنید تا ارتباطشان با یکدیگر مشخص شود.

دکور پاییزی خانه با عناصر طبیعی (2)

13. نماد پاییز

برای انتقال زیبایی بیرون از خانه به داخل، می توانید چند شاخه رنگی از درختان مختلف را ببرید و داخل گلدان روی میز ناهارخوری قرار دهید. البته شاخه های جوان با برگ های تازه و شاداب انتخاب کنید که تا چند روز تازه بمانند در کنار آنها می توانید از انواع کدوهای زرد یا سفید هم استفاده کنید.

دکور پاییزی خانه با عناصر طبیعی (2)

14. کدو حلوایی با تزئین برگ

رنگ های مختلف کدو حلوایی را انتخاب و با برگ های طبیعی درختان پاییززده تزئین و برای دکور میز، کتابخانه، کانتر آشپزخانه یا میز پیش دستی استفاده کنید.

دکور پاییزی خانه با عناصر طبیعی (2)

15. حبس کدوهای زیبا

برای جذابیت چیدمان پاییزی خانه می توانید یک ایده پردازی نو داشته باشید. خیلی شیک و زیبا، روی سطح کدوها را سیم پیچی کنید و این سیم ها را با سلیقه خود فرم دهید. ترجیحا، هر کدو سیم‌پیچی متفاوت از دیگری داشته باشد و آنها را باز به سلیقه شخصی روی یک میز و در گوشه ای از خانه بچینید. برای پاییزی تر کردن فضا، دسته ای برگ خشک شده هم اطراف آنها بریزید.

دکور پاییزی خانه با عناصر طبیعی (2)

16. رنگ های پاییزی

برای دکور خانه لازم نیست همیشه وسایل بسیار بزرگ و خیلی خاص داشته باشید. با چند گلدان کوچک و برگ های رنگی درختان هم می توان زیبایی پاییز را به داخل خانه آورد.

دکور پاییزی خانه با عناصر طبیعی (2)

17. استفاده نو از جاشمعی

به جای قرار دادن شمع روی جاشمعی های چوبی و پایه‌دار، می توانید کدوهای کوچک و بزرگ را روی آنها قرار دهید تا با این نماد زیبا، آمدن پاییز را برای خود جشن گرفته باشید.

دکور پاییزی خانه با عناصر طبیعی (2)

18. تزئینات مینیاتوری

با انواع برگ و شاخ و کدو و گل های پاییزی می توانید تراریوم های مینیاتوری زیبایی به سلیقه شخصی خود تهیه کنید و در طراحی خانه خود به کار ببرید. اصولا همه جا دیده ایم که تراریوم را یا انواع کاکتوس ها درست می کنند؛ اما شما خلاقیت به خرج دهید و گیاه های رنگی پاییز را مینیاتوری کنید.

دکور پاییزی خانه با عناصر طبیعی (2)


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/66561/دکور-پاییزی-خانه-با-عناصر-طبیعی-2

[ad_2]

 

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

شرکت مهندسین معماری چهارباغ آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

 

لینک منبع

keyboard_arrow_up