راهنمای خرید کاغذ دیواری

با مهندسین معماری چهارباغ در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

کاغذ دیواری یکی از موثرترین وسایل تغییر دکوراسیون است؛ از دیوار نما در اتاق پذیرایی گرفته تا تمامی اتاق ها. در واقع هیچ راهی بهتر از انتخاب کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون وجود ندارد. اما با وجود این همه تنوع و مدل های خوب، کدام طرح و مدل را باید انتخاب کرد؟ ساده یا طرح دار؟ تک رنگ یا رنگی؟ متالیک یا بافت دار؟ طرح های دستی یا طرح های عکاسی شده؟ تقریباً کسی نمی داند که از کجا باید شروع به انتخاب کرد. در مطلب زیر نکاتی برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب ارائه می کنیم.

 

نکاتی برای خرید کاغذ دیواری,راهنمای خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یکی از موثرترین وسایل تغییر دکوراسیون است

 

طرحی را انتخاب کنید که آن را واقعاً دوست داشته باشید و هرگز از آن خسته نخواهید شد.

 

کاغذ دیواری,خرید کاغذ دیواری

برای کاغذ دیواری طرحی را انتخاب کنید که آن را دوست داشته باشید

 

برای هر طرح یا رنگی که می خواهید انتخاب کنید، کاغذی را انتخاب کنید که بهترین کیفیت را بعد از نصب داشته و غلظتی ملایم از رنگ و جوهر و نقش های چاپ شده داشته باشد. بدین ترتیب با سایرین یک دنیا اختلاف خواهید داشت و از آلودگی بعد از نصب و پیچیدگی در نصب آن نیز رهایی خواهید یافت. از چاپ های بی کیفیت روی کاغذ های براق پرهیز کنید.

 

انتخاب کاغذ دیواری طرح دار, نکاتی برای انتخاب کاغذ دیواری طرح دار

از چاپ های بی کیفیت روی کاغذ های براق پرهیز کنید

 

انتخاب کاغذ دیواری برای خانه، انتخابی بسیار منحصر به فرد و شخصی است. برای انتخاب کاغذ دیواری باید به حس و غریزه زیبایی شناختی خود اعتماد کنید.

 

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری طرح دار,اصول انتخاب کاغذدیواری طرح دار

برای انتخاب کاغذ دیواری باید به حس و غریزه زیبایی شناختی خود اعتماد کنید

 

برای طراحی یک اتاق دل باز، عناصر سنتی و بدون عمر یک کاغذ دیواری که از چاپی فوق العاده قوی و تکنیک چاپی مثل نشانه گذاری استفاده شده را انتخاب کنید. عمق رنگ، طرح و جزئیات کاغذهای دیواری هر کدام به نوبه خود عناصر مهم انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب هستند.

 

راهنمای خرید کاغذ دیواری, انتخاب کاغذ دیواری

عمق رنگ، طرح و جزئیات کاغذ دیواری هر کدام عناصر مهم انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب هستند

 

انتخاب کاغذ دیواری کاملاً به این بستگی دارد که می خواهید اتاقتان چگونه باشد؟ تحقیقات نشان داده اند که این روش، احساسی خاص و جریانی که شما از یک اتاق انتظار دارید را به ارمغان می آورد. وقتی انتخاب خود را می کنید، از چندین کتاب راهنمای کاغذ دیواری استفاده کنید. سپس غریزه خود را دنبال کرده و وقتی که انتخابتان را قطعی کردید، آن را عملی کنید.

 

خرید کاغذ دیواری,نکاتی برای خرید کاغذ دیواری

وقتی که انتخابتان را قطعی کردید، آن را عملی کنید

 

به فضایی که می خواهید در آن کار انجام دهید، متمرکز شوید. چراغ ها همیشه عنصری مهم در جلو دادن به دیوار اتاقتان هستند. نمونه هایی را انتخاب کرده و برای یک هفته آن را آزمایش کنید. این بسیار مهم است که یک کاغذ دیواری در نور چراغ ها و اندازه و ابعاد اتاق در صبح و ظهر و شب چگونه به نظر رسیده و چطور خواهد بود.

 

کاغذ دیواری طرح دار, انتخاب کاغذ دیواری طرح دار

به فضایی که می خواهید در آن کاغذدیواری نصب کنید، متمرکز شوید

 

اگر شما متمایل به استفاده از طرح های کاغذ دیواری با رنگ هایی برجسته نیستید، سادگی نیز می تواند به همان اندازه خیره کننده باشد. از طرحی طبیعی که بافت های آن با جزئیات بوده یا طرح های تکرار شونده دارد، استفاده کنید که با تأثیر نور بر بافت و طرح آن باعث بازی آن ها شده. سایه روشن یا طرح هایی شبیه هولوگرام، تعادلی از طراحی شامل قدرت رنگ سفید مثل بوم رنگ شده را به شما می دهد.

 

نکاتی برای انتخاب کاغذ دیواری طرح دار,راهنمای انتخاب کاغذ دیواری طرح دار

از طرحی طبیعی که بافت های آن با جزئیات بوده یا طرح های تکرار شونده دارد، استفاده کنید

 

نمونه ای از کاغذ دیواری انتخابی خود را به جایی از خانه آویزان کنید، طوری که انگار آن را آنجا نصب کرده اید. تکه ای از نمونه را به دیوار چسبانده و چند قدم به عقب بروید و به آن نگاه کنید. این کلید انتخاب است. شرایط نور و سایر جزئیاتی را که در اتاق تأثیری در دکوراسیون دارند را در نظر بگیرید و برای یک تا دو روز با آن زندگی کنید. پیش از آنکه تصمیم نهایی خود را بگیرید آن را امتحان کنید.

 

اولین قدم برای انتخاب کاغذ دیواری آن است که بدانید می خواهید سایه روشنی از طراحی روی دیوارهای خود داشته باشید یا می خواهید آثار هنری، مبلمان و یا به طور کلی دکوراسیون خود را با عنصری زیباتر کرده و از زیبایی آن حمایت کنید. همیشه تلفیق تعارض هاست که فضاهای جدید و قدیمی، مات و براق یا گرم و سرد را جذاب می کند.

 

اگر اتاق کوچکی دارید، از کاغذ دیواری با جزئیاتی بسیار زیاد استفاده کنید. آرمان گرا باشید و بدون ترس وارد این طراحی شوید؛ شما فقط یک بار زندگی می کنید.

 

منبع: amara – blog.bamilo.com

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

شرکت مهندسین معماری چهارباغ آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

keyboard_arrow_up