راههای ساده برای افزودن رنگ در دکوراسیون

با مهندسین معماری چهارباغ در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

 

دکوراسیون رنگی, راهکارهای دکوراسیون رنگی

بهترین راهکار افزودن رنگ به دکوراسیون از طریق المان های موجود در طراحی داخلی است

 

۶ راهکارهای ساده برای افزودن رنگ در دکوراسیون

اگر از دسته افرای هستید که تمایل به تغییر در دکوراسیون منزل بدون صرف هزینه  زیاد دارید و در بیشتر موارد نمی خواهید که ملزم به استفاده از یک تم رنگی در کل دکوراسیون باشید بهترین راهکار افزودن رنگ به دکوراسیون اتاق از طریق المان های موجود در طراحی داخلی است که از این نمونه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

گل ها و گیاهان

گلها احساس زندگی را به فضا القا کرده و با هزینه کم، رنگ و بو و طراوت و شادابی را به منزل اهدا می کنند به همین سبب ایده بسیار خوبی برای استفاده در دکوراسیون برای تغییر حال و هوای منزل محسوب می شوند.

 

رنگ های دکوراسیون,افزودن رنگ به دکوراسیون

گل ها ایده خوبی برای استفاده در دکوراسیون برای تغییر حال و هوای منزل هستند

 

پارچه

پارچه ها ایده های بسیار خوبی برای تغییرات را در منزل ایجاد می کنند می توانند در قالب بالشتک ها یا پارچه رومبلی، روکش صندلی ها و … فضا را متحول ساخته و تم رنگی و طرح مورد نظر شما را به منزل وارد نمایند.

 

تغییر دکوراسیون منزل, دکوراسیون لوکس منزل

با استفاده از پارچه های رنگی و تم رنگی طرح مورد نظر شما را به منزل وارد نمایید

 

فرش یا موکت

فرش ها به دلیل داشتن رنگ و طرح و تنوع بالا انتخاب مناسبی برای تغییر دکوراسیون منزل هستند که رنگ و طرح دلخواه را در کف اتاق مورد نظر به وجود آورده و دکوراسیونی زیبا و راحت ایجاد می کنند.

 

اکسسوری های رنگی منزل,آشنایی با آثار هنری رنگی

فرش ها به دلیل داشتن رنگ و طرح و تنوع بالا انتخاب مناسبی برای تغییر دکوراسیون هستند

 

اثر هنری

معمولا تفکر عموم درباره آثار هنری اقلام و دکوری های گران قیمت است اما آثار چاپی، نقاشی های هنرمندان، عکس ها، قطعات پارچه ای و دکوری های دیواری مجموعه آثار هنری ساده ای هستند که به فضا هویت بخشیده و با وارد نمودن هنر به سبک خانه به کلی تغییراتی موثر ایجاد می کنند که می تواند اصلا گران قیمت نباشد و حتی توسط خود اعضای خانواده به صورت خلاقانه ساخته یا طراحی شده باشند که در این صورت سلیقه شخصی شما را در منزل منعکس کرده و دکوراسیونی منحصرا برای شما و بسیار خاص ایجاد می کند علاوه بر اینکه رنگ و هنر را در فضا افزوده می تواند قابل هماهنگی یا برای نقاط تاکیدی منزل به عنوان رنگی متضاد استفاده شود.

 

راهکارهای دکوراسیون رنگی, راهکارهای رنگی برای دکوراسیون

به وسیله تابلوهای هنری رنگ و هنر را به فضا بیفزایید

 

پرده

پرده ها یا کرکره ها نیز از اجزای موجود در دکوراسیون هستند که راهکاری عالی برای اضافه کردن رنگ به اتاق هستند پرده ها نیز مانند آثار هنری می توانند گران باشند، اما گزینه های کم هزینه تری از آن ها نیز در بازار وجود دارد. می توانید با انتخاب طرح های ساده تر و یا رنگارنگ فضایی ساده یا کاملا لوکس ایجاد نمایید به کارگیری رنگ و الگوها در پرده ایده بسیار خوبی برای تغییرات در دکوراسیون محسوب می شوند.

 

افزودن رنگ به دکوراسیون,دکوراسیون رنگی

می توانید با انتخاب طرح های ساده تر و یا رنگارنگ فضایی ساده یا کاملا لوکس ایجاد نمایید

 

اکسسوری های دکوری

هنگامی که برای افزودن رنگ ها شک دارید با افزودن یک گلدان، بالشتک ها، کوسن ها و یا کاسه ها، گلدان ها و یا ظروف دکوری زیبا می توانید به نحوی زیبا هویتی نو به منزل اهدا نمایید و رنگ های جدید و مورد علاقه خود را به فضا بیافزایید.

 

مهارت های دکوراسیون و چیدمان رنگی, تغییر دکوراسیون منزل

استفاده از اکسسوری های دکوری رنگی  به نحوی زیبا هویتی نو به منزل اهدا نمایید

 

منبع : decoboom.ir

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

شرکت مهندسین معماری چهارباغ آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

keyboard_arrow_up